25 november 2020
15.00-16.00

Regiobijeenkomsten 2020

Dit evenement is al voorbij.
Bekijk onze events
Regiobijeenkomsten 2020

LET OP! DE REGIOBIJEENKOMSTEN ZULLEN ONLINE PLAATSVINDEN!
DE REGIOBIJEENKOMST VAN 7 OKTOBER IS KOMEN TE VERVALLEN!

JE KAN JE NIET MEER INSCHRIJVEN VOOR DE REGIOBIJEENKOMSTEN

Het thema van de regiobijeenkomsten van dit jaar is 'KiVa 24/7 - Ook online maken we er samen een fijne school van!'. Klaartje Schungel, expert op het gebied van sociale media en cyberpesten, zal hierbij als spreker een webinar verzorgen.

Je leert onder meer:

• hoe leerlingen online grenzen verkennen;
  • wat de actuele trends en ontwikkelingen zijn rondom online pesten en groepsdruk;
  • hoe je de online weerbaarheid van je leerlingen vergroot;
  • hoe je positief online gedrag stimuleert.

Eén tot twee weken voorafgaand aan de regiobijeenkomst ontvang je een e-mail met uitleg over het online event. Hierin vind je tevens een aantal voorbereidende opdrachten. De regiobijeenkomsten zijn gratis en duren van 15.00-16.15. Hierbij is het gehele schoolteam welkom. Graag ontvangen we vanaf heden van iedere deelnemer afzonderlijk een opgave zodat wij rekening kunnen houden met je/jullie komst. Het bijwonen van de regiobijeenkomst blijft een eis voor de certificering. Tijdens het online event zullen wij daarom inventariseren welke scholen / personen aanwezig zijn.

De regiobijeenkomst van 7 oktober in Franeker is komen te vervallen. De deelnemers zijn hiervan persoonlijk op de hoogte gesteld via de mail.

Data regiobijeenkomsten 2020:

7 oktober (geannuleerd)