10 november 2021

Regiobijeenkomsten 2021

Dit evenement is al voorbij.
Bekijk onze events
Regiobijeenkomsten 2021

Staat de bijeenkomst in jouw regio er niet meer bij? Dan heetf deze het maximaal aantal deelnemers behaald.

Regiobijeenkomst 2021
'KiVa-team: ontwerp je eigen KiVa-cultuur

Vanaf september vinden de jaarlijkse regiobijeenkomsten van KiVa plaats!
De bijeenkomsten zijn wederom online en deelname is gratis. Doordat de bijeenkomsten online zijn kunnen wij jullie vanuit KiVa dit jaar een waardevol presentje geven. Deze houden we nog even geheim…

De regiobijeenkomsten gaan dit jaar over de KiVa-cultuur op school. Die maak je samen met elkaar en houd je ook samen levend. Het KiVa-team loopt hierin voorop. Het thema is dan ook: ‘KiVa-team: ontwerp je eigen KiVa-cultuur’.

Hoe zorg je ervoor dat KiVa verweven wordt en blijft met jullie school? Hoe maak je KiVa onderdeel van de lerende cultuur? Hoe ga je om met weerstand en hoe bouw je samen aan vertrouwen?

Spreker Naomi Mertens helpt je hierbij. Ze reikt je tijdens een lezing een aantal tools aan die kunnen helpen bij dit proces. Na de lezing ga je samen met andere deelnemers in groepjes uiteen om aan de slag te gaan met deze tools!

Je mag zelf kiezen aan welke dag je wilt deelnemen (ongeacht je regio). Toch hebben we de regio’s van de fysieke bijeenkomsten laten staan. Vind je het leuk om mensen te treffen die je normaal ook tegenkwam? Geef je dan op voor je eigen regio! *

Groningen / Friesland  Woensdag 29 september 15:00 - 17:00*
 Drenthe / Overijssel  Woensdag 6 oktober 15:00 - 17:00*
 Gelderland / Utrecht  Dinsdag 12 oktober 15:30 - 17:30*
 Noord-Holland / Flevoland  Woensdag 27 oktober 15:00 - 17:00
 Zuid-Holland / Zeeland  Woensdag 3 november 15:00 - 17:00*
 Noord-Brabant / Limburg  Woensdag 10 november 15:00 - 17:00

*Let op!
- In principe is iedereen welkom op de regiobijeenkomsten. Het onderwerp van dit jaar is echter met name geschikt voor KiVa-teamleden, IB’ers, directeuren en andere leidinggevenden.
- Wil je het meeste uit de regiobijeenkomst halen? Geef je dan minimaal met twee personen van je school op voor dezelfde datum.
- Per bijeenkomst is er een maximaal aantal deelnemers van 100.
- Meld je minimaal 14 dagen voor de bijeenkomst aan. Zo krijg je je presentje zeker weten op tijd.

10-11-2021 15:00 - 17:00