KiVa Katern: Klasse!Vergadering

KiVa  Katern: Klasse!Vergadering

Een Klasse!Vergadering hoort bij een KiVa-school. De klas krijgt verantwoordelijkheid en mag zelf beslissingen nemen over voorstellen uit de groep. Alle kinderen leren om te gaan met verschillende meningen in de groep en hoe ze samen tot een democratisch besluit kunnen komen. Daarnaast leren kinderen hoe ze een positieve bijdrage kunnen leveren aan de groep en kunnen ze op een constructieve manier discussiëren en wensen uiten.

De Klasse!Vergadering is een aanvullend katern voor de bovenbouw (groep 5 t/m 8). Om de Klasse!Vergadering te kunnen gebruiken dien je dus ook de beschikking te hebben over de KiVa handleiding voor de bovenbouw. Alleen KiVa-scholen kunnen de Klasse!Vergadering bestellen. Houd er rekening mee dat de Klasse!Vergadering wordt geleverd met boorgaten zodat deze achter de handleiding in de nieuwe multomap gevoegd kan worden.

Om te kunnen bestellen moet u eerst inloggen KiVa school worden
Vragen? Bel: 050 - 36 39 354

Specificaties