1 augustus 2022
schooljaar 2022-2023

KiVa bestaat 10 jaar! - bestel hier je lustrumbox

Dit evenement is al voorbij.
Bekijk onze events
KiVa bestaat 10 jaar! - bestel hier je lustrumbox

In het schooljaar 2022-2023 bestaat KiVa 10 jaar in Nederland! Daar zijn wij enorm trots op en willen we samen vieren met al onze KiVa-scholen.

In het lustrumjaar vinden daarom verschillende leuke activiteiten plaats. Zo kan je leerzame webinars volgen, meedoen aan onze fotoactie met gratis printables en kan je een lustrumbox aanvragen met verschillende speciaal ontworpen spellen.

Bestellen Lustrumbox

Het nieuwe schooljaar goed starten met drie KiVa-spellen? Speciaal voor het lustrum hebben wij drie KiVa-spellen ontworpen passend bij het eerste KiVa-thema, een positieve mindset en ons 10-jarig bestaan!

In de doos zitten drie spellen, zodat er voor elke leeftijd een leuk spel in zit:

• Een Rik de Pauw memory-spel

• Ganzenbord - Wie ben jij editie

• Kennismakingspel: noem 3 dingen die…

Elke school ontvangt gratis een lustrumbox. De boxen worden aan het begin van schooljaar 2022-2023 opgestuurd. Bestellen doe je door aan de linkerkant van dit menu op 'inschrijven' te klikken. Laat je gegevens achter en je krijgt de box toegestuurd!

*Wil je meer dan één lustrumbox ontvangen? Dan bedragen de kosten €9,95 per extra box.

Jezelf ook aanmelden voor de webinars?

1. Op 26 september 2022 vertelt KiVa-trainer Nikky Bergmans over geluk bij kinderen en positieve educatie.

2. Op 13 februari 2023 spreken onderzoekers Danelien van Aalst & Tessa Kaufman over KiVa voor elk kind en de rol van de leerkracht

3. Op 17 april 2023 vertelt oud-regiobijeenkomst spreker Peter de Vries een actueel verhaal over het vergroten van ouderbetrokkenheid.

1-8-2022 schooljaar 2022-2023