23 november 2022

Regiobijeenkomsten 2022

Dit evenement is al voorbij.
Bekijk onze events
Regiobijeenkomsten 2022

Regiobijeenkomsten
'De kracht van een positieve mindset'

Ieder kind wordt geboren met een sterke wil om te leren. De jongste kinderen zijn dagelijks bezig met leren (eten, lopen, praten) en doen dit vol overgave.
Ze vinden het nooit te moeilijk, zijn niet bang om fouten te maken en geven niet op. Vreemd genoeg verdwijnt deze passie voor leren regelmatig en zijn er kinderen die hun motivatie lijken te verliezen wanneer het lastig wordt.

Tijdens de regiobijeenkomsten vertellen onderwijsprofessionals Inge Corstiaans en Lonneke Snijder (Platform Mindset) hoe je een groeimindset bevordert in de sociaal emotionele ontwikkeling van kinderen. Hierbij besteden zij speciale aandacht aan groeitaal en de link met KiVa.

Tijdens de bijeenkomst leer je hoe je de mindsettheorie kan inzetten voor de groei in je groep, ga je interactief aan de slag met andere deelnemers en krijg je praktische handvatten. Zo kan je de oefeningen van de bijeenkomst direct inzetten in jouw groep!

Data en locaties regiobijeenkomsten

21 september   - Drachtstercompagnie