7 oktober 2019
Zwolle en Utrecht

STARTtraining nieuw personeel oktober 2019

Dit evenement is al voorbij.
Bekijk onze events
STARTtraining nieuw personeel oktober 2019

Met dit formulier kan je je opgeven voor de STARTtraining in oktober 2019. Deze STARTtraining is bedoeld voor leerkrachten die werkzaam zijn op KiVa-scholen maar de training nog niet of deels gevolgd hebben. De trainingen vinden plaats op 7 en 8 oktober in zowel Zwolle als Utrecht. Bij onvoldoende aanmeldingen kan het zijn dat de trainingen worden samengevoegd en verplaatst naar Amersfoort. Je ontvangt twee weken voorafgaand aan de STARTtraining een uitnodiging met daarin het programma en de locatiegegevens.

De eerste trainingsdag gaat met name in op het gedachtegoed van KiVa en het geven van de lessen. De tweede trainingsdag zoomt in op de steungroep en de borging van KiVa binnen de school. Beide trainingsdagen nemen de hele dag in beslag (van 09.30 - 16.30 uur).

Je kunt je opgeven voor alleen de eerste trainingsdag, alleen de tweede trainingsdag of voor beide trainingsdagen. Het is niet mogelijk om de tweede trainingsdag te volgen als je de eerste trainingsdag nog nooit gevolgd hebt! De kosten voor de training bedragen € 275,- indien je deelneemt aan de eerste trainingsdag, € 250,- indien je deelneemt aan de tweede trainingsdag en € 450,- indien je deelneemt aan beide trainingsdagen. Indien je deelneemt aan de eerste trainingsdag (of aan beide trainingsdagen) ontvang je tijdens de training een handleiding en een hesje.

Op deze aanbieding van de KiVa BV zijn de algemene voorwaarden van toepassing zoals gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel. KiVa behoudt zich het recht voor om de training te annuleren in geval van onvoldoende interesse. Wil je meer informatie over deze algemene voorwaarden? Kijk dan op https://www.kivaschool.nl/over-ons/algemene-voorwaarden/.

Zwolle en Utrecht

7-10-2019