22 maart 2019

Start april meting 2019!

KiVa-scholen opgelet! De mei meting heeft dit jaar plaats gemaakt voor de april meting. Van 1 tot en met 30 april kunnen de leerlingen van KiVa-scholen de vragenlijsten van de monitor invullen. Wil je als KiVa-school de klassenlijsten alvast klaarzetten? Dat kan al via deze link. Vanaf 1 april kan de meting klaargezet worden en kunnen de leerlingen beginnen met het invullen van de vragenlijst.

Bekijk deze video voor een korte uitleg over hoe je de gegevens van leerlingen en leerkrachten kunt uploaden en aanpassen, hoe je de meting klaar zet en waar je de rapporten en sociogrammen kunt vinden.

Ook handig! We hebben een FAQ gemaakt over de monitor. Klik hier om deze én de bijbehorende antwoorden te bekijken. Succes!